Thursday, June 23, 2011

Adakah anda inginkan kualiti tidur yang lebih baik?

Waktu kerja yang tidak teratur, tekanan, pemakanan yang tidak sihat, minuman perangsang seperti kopi atau minuman tenaga, jet-lag, gangguan cahaya atau bunyi, perubahan dalam rutin harian dan keadaan kesihatan akan meninggalkan kesan yang negatif kepada kualiti tidur anda.

Tidak menghairankan terdapat berjuta-juta orang di seluruh dunia kini beralih kepada alternatif semulajadi untuk meningkatkan tidur serta kesihatan keseluruhan dan kesejahteraan mereka - tidak ada sebab mengapa anda tidak boleh memperbaiki tidur anda juga!

Kualiti tidur anda adalah penting bagi prestasi kesihatan dan apa yang akan ada rasa pada hari berikutnya. Seorang yang sihat, tidur produk semulajadi meningkatkan merupakan cara terbaik untuk semua orang, termasuk orang-orang yang tidak semestinya berfikir bahawa mereka mempunyai masalah dengan tidur miskin, untuk meningkatkan kesihatan dan kesejahteraan.

Sleep TimeTM, pertama didalam dunia - disediakan secara eksklusif kepada pengedar New Image yang menggabungkan sifat yang menenangkan dan susu untuk tidur yang nyenyak dengan campuran premium bahan-bahan untuk menambah kerehatan secara semulajadi dan tidur yang sihat.

Ini bukan dadah dan cadangan produk dan perubahan gaya hidup bukan bertujuan untuk menawarkan penawar terapeutik. Keputusan individu daripada penggunaan produk pemakanan mungkin berbeza. Adalah dinasihatkan untuk berbicang dengan pengamal penjagaan kesihatan cara penggunaan Sleep TimeTM, kerana sebagai makanan sokongan yang disarankan ini tidak mengambil tempat rundingan bersemuka.

No comments:

Post a Comment