Wednesday, June 22, 2011

Cerita Sleep Time

Dalam mencari cara semulajadi untuk menyokong tidur yang sihat, ahli sains pengasas kami telah diilhamkan oleh rasa aman, tenang yang dialami selepas meminum susu.
Kajian beliau menunjukkan bahawa susu daripada lembu tertentu mempunyai lebih sifat menenangkan daripada susu lain, yang dipercayai mempunyai kaitan dengan tahap protein khas. Satu ujian DNA mudah membolehkan lembu jenis ini diasingkan daripada yang lain.

Menyedari pentingnya kejayaan ini, New Image mengenalpasti kawanan lembu terpilih. Setelah dikumpulkan, susu tersebut menjalani proses dipatenkan untuk meningkatkan faedah semasa tidur. Tahap laktosa iaitu gula susu semulajadi, juga dikurangkan untuk membantu mereka yang mungkin mempunyai kepekaan terhadap laktosa.

Ia merupakan susu khas dan keputusan proses unik di ProfileTM Protein unik yang telah diuji secara klinikal dan menunjukkan peningkatan yang ketara dalam corak tidur, termasuk tidur REM meningkat.

Keaslian Sleep TimeTM sebagai susu tepung yang digabungkan dengan campuran premium Magnesium, Alpha Lipid ®, Vitamin D dan perisa dan ditutup kemas dalam bentuk sachet. Dinikmati panas atau sejuk, ia merupakan minuman tidur yang ideal.

Sleep TimeTMProduct info

Ini bukan dadah dan cadangan produk dan perubahan gaya hidup bukan bertujuan untuk menawarkan penawar terapeutik. Keputusan individu daripada penggunaan produk pemakanan mungkin berbeza. Adalah dinasihatkan untuk berbicang dengan pengamal penjagaan kesihatan cara penggunaan Sleep TimeTM, kerana sebagai makanan sokongan yang disarankan ini tidak mengambil tempat rundingan bersemuka.

No comments:

Post a Comment