Sunday, June 19, 2011

Soalan Lazim

S: Apakah Sleep Time?

J: Sleep Time adalah susu tidur semulajadi bagi meningkatkan produk yang menggabungkan kebaikan semulajadi susu, dengan proses saintifik yang direka untuk menggalakkan santai, rehat dan tidur yang meremajakan.

S: Bagaimana Sleep Time berfungsi?

J: Kita tahu bahawa susu merupakan sumber semulajadi bahan dipanggil peptida yang boleh menyokong kerehatan dan kebimbangan berkurangan. Peptida ini datang dari protein susu. Sleep Time telah direka untuk memaksimumkan ketersediaan peptida khas.

S: Apakah faedah menggunakan Sleep Time?

J: Sleep Time telah dirumus khas untuk melengkapkan proses relaksasi semulajadi badan anda dan tidur yang sihat. Tidak seperti preskripsi dan dadah sejak kaunter, Sleep Time adalah produk semulajadi yang tidak akan menyebabkan kesan sampingan yang berbahaya atau ketagihan. Juga, tidak seperti sesetengah produk semulajadi yang lain seperti makanan tambahan herba dan tembakan vitamin, Sleep Time adalah minuman menenangkan dan lazat.

S: Siapa yang boleh mengambil Sleep Time?

J: Mana-mana orang dewasa yang ingin meningkatkan kualiti tidur dan bangun rasa segar dan bertenaga boleh mengambil Sleep Time. Tidak kira jika anda biasa tidur lena atau biasanya mempunyai tidur susah. Sleep Time boleh membantu anda.

S: Apakah ciri-ciri produk Sleep Time?

A: Sleep Time:

- Adakah produk semula jadi.
- Adakah produk berasaskan susu.
- Apakah laktosa rendah.
- Adakah sumber kalsium dan magnesium yang tinggi.
- Adakah kafein percuma.
- Adakah lemak yang rendah.

S: Bagaimana Sleep Time dibuat?

A: Sleep Time dibuat dari susu lembu hanya dari yang telah dipilih khas bagi mendapatkan protein unik yang berinteraksi dengan tubuh untuk melengkapkan kerehatan, santai dan tidur yang sihat. Pelbagai jenis lembu diuji menggunakan ujian DNA yang mudah dan mereka yang terpilih dipindahkan ke ladang yang besar. Susu dipungut akan ditambah dengan bahan-bahan, seperti Vitamin C, dan dibuat dengan proses proprietari untuk melindungi peptida pencernaan serta-merta di dalam perut anda, membenarkan protein untuk bekerja bagi tempoh yang lebih lama.

S: Adakah Sleep Time mengandungi sebarang bahan-bahan tiruan?

A: Tidak Sleep Time adalah dibuat dari bahan semulajadi, ia tidak mengandungi sebarang pewarna tiruan, perisa atau bahan pengawet.

S: Bolehkah saya mengambil lebih daripada satu paket Sleep Time setiap malam?

J: Ia tidak disyorkan bahawa anda mengambil lebih daripada dua bungkus setiap 24 jam.

Ini bukan dadah dan cadangan produk dan perubahan gaya hidup bukan bertujuan untuk menawarkan penawar terapeutik. Keputusan individu daripada penggunaan produk pemakanan mungkin berbeza. Adalah dinasihatkan untuk berbicang dengan pengamal penjagaan kesihatan cara penggunaan Sleep TimeTM, kerana sebagai makanan sokongan yang disarankan ini tidak mengambil tempat rundingan bersemuka.

No comments:

Post a Comment